کارتون Sago Mini Friends (دوستان کوچولوی ساگو) – فصل 1 – قسمت 13

Sago Mini Friends, S01E13 New Year's Steve

کارتون Sago Mini Friends (دوستان کوچولوی ساگو) – فصل 1 – قسمت 13: New Year’s Steve

در این قسمت از انیمیشن Sago Mini Friends (دوستان کوچولوی ساگو)، هاروی و دوستانش ماجراهای هیجان‌انگیزی را در شهر ساگو تجربه می‌کنند. هاروی و جینجا سعی می‌کنند به رابین کمک کنند تا در انتظار یک غذای خوشمزه صبور باشد. در داستان دیگری، هاروی و جینجا برای رمی کیک می‌پزند، اما یک اشتباه کوچک به یک مشکل بزرگ منجر می‌شود. همچنین، هاروی و رابین به جک دزد دریایی کمک می‌کنند تا گنجی پنهان را پیدا کند.

دوستان کوچک ساگو در هر قسمت با چالش‌ها و ماجراجویی‌های جدیدی روبرو می‌شوند. هاروی و جک به خانه آلن می‌روند و در یک ماجراجویی فضایی شرکت می‌کنند. در داستانی دیگر، هاروی با فینز به بزرگترین آبشار ساگوویل سفر می‌کند. آلن از هاروی می‌خواهد تا از گیاهش، هرب، مراقبت کند. هاروی توپ عزیزش را گم می‌کند و در جستجوی آن در ساگوویل سفر می‌کند.

دوستان کوچولوی ساگو همچنین شامل داستان‌هایی است که نشان می‌دهد چگونه هاروی با گری در یک ماموریت جادویی برای ملاقات با پری شاخدار شرکت می‌کند و دنیس هاروی را مسئول کامیون بستنی می‌کند. این انیمیشن انگلیسی جذاب و آموزشی، دوستان کوچک ساگو را در ماجراهای گوناگون همراهی می‌کند و به کودکان مفاهیم ارزشمندی را آموزش می‌دهد.

به کارتون Sago Mini Friends (دوستان کوچولوی ساگو) – فصل 1 – قسمت 13 امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...