کارتون Inspector Gadget (کارآگاه گجت) – فصل 1 – قسمت 8

Inspector Gadget, S01E08 Diamonds Are a MAD's Best Friend/Ticked Off

کارتون Inspector Gadget (کارآگاه گجت) انگلیسی – فصل 1 قسمت 8: Diamonds Are a MAD’s Best Friend/Ticked Off

در انیمیشن Inspector Gadget (کارآگاه گجت) گارآگاه، پنی و برین به جستجوی شهر گم‌شده الماس‌ها به همراه MADtana Dan می‌پیوندند. دکتر کلاه می‌خواهد این الماس‌ها را برای لیزر خود بدست آورد تا بتواند نام خود را روی ماه حک کند و باعث فاجعه‌های هوایی جهانی شود. / سازنده ساعت کوکو یک راه برای یخ‌زدایی زمان اختراع کرده است. کلاه قصد دارد زمان حضور همه در جلسه مهم رؤسای جهان در St. Moritz، سوئیس را یخ‌بندان کند. اما این کار را فقط به دلیل افزودن آن‌ها به مجموعه گلوب برفی خود انجام می‌دهد.

سه ویژگی اصلی این داستان از انیمیشن کارآگاه گجت به شرح زیر است:

1. جستجوی الماس‌ها: گارآگاه، پنی و برین به همراه MADtana Dan به جستجوی شهر گم‌شده الماس‌ها می‌پردازند. این موضوع ماجراجویی و هیجان‌انگیزی را به دنبال دارد.

2. استفاده از الماس‌ها برای لیزر: در این قسمت از کارتون کارآگاه گجت دکتر کلاه قصد دارد الماس‌ها را برای لیزر خود به دست آورده و از آن برای حک نام خود بر روی ماه استفاده کند. این توطئه عجیب و جالب موضوعاتی فانتزی را به تصویر می‌کشد.

3. اختراع یخ‌زدایی زمان: سازنده ساعت کوکو یک راه اختراع کرده است تا زمان را یخ‌بندان کند. این موضوع باعث ایجاد وضعیت‌های کمیک و شگفت‌آور می‌شود.

به کارتون Inspector Gadget (کارآگاه گجت) – فصل 1 – قسمت 8 امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...