کارتون Inspector Gadget (کارآگاه گجت) – فصل 1 – قسمت 15

Inspector Gadget, S01E15 Mind Over MADder/Train-ing Day

کارتون Inspector Gadget (کارآگاه گجت) انگلیسی – فصل 1 قسمت 15: Mind Over MADder/Train-ing Day

در انیمیشن Inspector Gadget (کارآگاه گجت) کلاو اندیشه‌های افسانه‌ای در هیمالیا پیدا شده است. گارآگاه، پنی و برین باید آن را قبل از تالون به دست آورند. / اکسپرس هاور جدید سر اون بارن‌استورمر باید قبل از اینکه وسیله‌ی نقلیه توسط تالون و ماد کت (که به صورت یک کویوت کوچولو مصدوم در اسلحه نقلیه پنهان شده است) دزدیده شود، به مقر اصلی منتقل شود.

ویژگی‌های اصلی این داستان به شرح زیر است:

1. کلاه اندیشه‌های افسانه‌ای: جستجوی کلاو اندیشه‌های افسانه‌ای در هیمالیا باعث ورود گارآگاه به ماجراجویی در منطقه بلندترین کوه‌ها جهان می‌شود. این مقاله ماجرای دشواری را به تصویر می‌کشد و مخاطبان را به سفری در دنیای افسانه‌ها و اسرار جذاب می‌برد.

2. اکسپرس هاور: در این این داستان از انیمیشن کارآگاه گجت مأموریت برای انتقال اکسپرس هاور جدید سر اون بارن‌استورمر به مقر اصلی، موجب شروع یک مهمانی نقل و انتقال در فضا می‌شود. این موضوع باعث ایجاد وضعیت‌های هیجان‌انگیز و جذاب در داستان می‌شود.

3. حمله تالون و ماد کت: در این قسمت از کارتون کارآگاه گجت تالون و ماد کت، به صورت یک کویوت کوچولو مصدوم، نقش یک حیوان زخمی را بازی می‌کنند تا از مرور وسیله‌ی نقلیه ایمن بمانند و در نهایت اقدام به سرقت از آن کنند. این جزئیات جذاب و پر از اتفاق، تنش و هیجان در داستان ایجاد می‌کنند.

به کارتون Inspector Gadget (کارآگاه گجت) – فصل 1 – قسمت 15 امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...