کارتون Inspector Gadget (کارآگاه گجت) – فصل 1 – قسمت 12

Inspector Gadget, S01E12 Collider Scope/She Got Dangerous Game

کارتون Inspector Gadget (کارآگاه گجت) انگلیسی – فصل 1 قسمت 12: Collider Scope/She Got Dangerous Game

در انیمیشن Inspector Gadget (کارآگاه گجت) تالون کنترل دستگاه سفر در زمان Big Quark Collider را به دست گرفته و پنی و گارآگاه را به دام دستگاه حلقه زمان خود می‌کشاند / رئیس کویمبی گارآگاه را به یک تعطیلات تبدیل به مأموریت فرستاده است. کلاه MADison Bon Trapp را استخدام کرده تا گارآگاه را دستگیر کند تا تصاویر خود و دشمن اساسی‌اش را روی MySpyPlace.com بگذارد.

ویژگی‌های اصلی این داستان به شرح زیر است:

1. دستگاه حلقه زمان: در این داستان از انیمیشن کارآگاه گجت تالون با اختصاص دستگاه سفر در زمان Big Quark Collider میلیونها سال به گارآگاه و پنی دستبرد می‌زند و آن‌ها را به دام حلقه زمان خود می‌اندازد. این اتفاق باعث ماجراجویی‌های پیچیده و سرگرم‌کن می‌شود.

2. مأموریت تعطیلات: در این قسمت از کارتون کارآگاه گجت رئیس کویمبی به گونه‌ای موظف گارآگاه به تعطیلات فرستاده است که به صورت مخفیانه یک مأموریت جدید را انجام دهد. این ایده باعث پیچیدگی و ماجراجویی در طول داستان می‌شود.

3. دستگیری توسط MADison Bon Trapp: کلاه به MADison Bon Trapp اجازه می‌دهد تا گارآگاه را دستگیر کرده و تصاویری از این دو را روی MySpyPlace.com منتشر کند. این موضوع باعث ایجاد دام‌های بیشتر برای گارآگاه می‌شود و به داستان ابعاد جدیدی می‌بخشد.

به کارتون Inspector Gadget (کارآگاه گجت) – فصل 1 – قسمت 12 امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...