کارتون Henry Hugglemonster (هنری هاگل مانستر) – فصل 1 – قسمت 22

!Henry Hugglemonster, S01E22 Happy Hugglemas

کارتون Henry Hugglemonster (هنری هاگل مانستر) انگلیسی – فصل 1 – قسمت 22:

!Happy Hugglemas

در اپیزود 22 از فصل 1 Henry Hugglemonster (هنری هاگل مانستر) ، هنری برای اولین بار می‌تواند چراغ‌های هاگلمس را روشن کند! این رویداد برای هنری بسیار مهم است زیرا او برای اولین بار مسئول روشن کردن چراغ‌های جشن هاگلمس است، که یکی از مهم‌ترین جشن‌های سال برای شهر رورزویل است.

هنگامی که هاگلمس نزدیک می‌شود، شهر رورزویل به زیبایی می‌درخشد و همه آماده جشن و شادی هستند. اما امسال، مسئولیت روشن کردن چراغ‌های هاگلمس به عهده هنری قرار می‌گیرد. این برای هنری یک لحظه‌ی مهم و خاص است زیرا او برای اولین بار مسئول چراغ‌های هاگلمس است و باید این وظیفه را با افتخار انجام دهد.

هنگامی که شب هاگلمس فرا می‌رسد، هنری با هیجان و شور و شوق به چراغ‌های هاگلمس نزدیک می‌شود. او با انتظار برای این لحظه‌ی خاص، به تمام اعضای خانواده و دوستانش به چراغ‌ها می‌پیوندد. همه با هیجان منتظر هستند تا هنری برای اولین بار چراغ‌های هاگلمس را روشن کند و این شهر را به نور و شادابی بیشتری بنشاند.

با رسیدن به لحظه‌ی مورد انتظار، هنری با افتخار و با انرژی برای روشن کردن چراغ‌های هاگلمس آماده می‌شود. او با یک لبخند بر روی لبان، دکمه‌ی روشن کردن چراغ‌ها را فشار می‌دهد و نگاهی به جلو می‌اندازد. یکی‌یکی چراغ‌ها روشن می‌شوند و شهر رورزویل با نور و شادابی پر می‌شود.

همه حاضرین با دیدن چراغ‌های هاگلمس که روشن می‌شوند، به خوشحالی و شادمانی پر می‌شوند. این لحظه برای شهروندان رورزویل یکی از لحظاتی است که همه به یادداشت می‌آورند و از آن لذت می‌برند. هنری با این اقدام خود، به عنوان یک قهرمان برای شهرش شناخته می‌شود و افتخار روشن کردن چراغ‌های هاگلمس را به خود می‌بالد.

در انتهای قسمت بیست و دوم از انیمیشن هنری هاگل مانستر با پایان مراسم روشن کردن چراغ‌های هاگلمس، جشن هاگلمس به اوج خود می‌رسد و شهروندان با هم به سرگرمی‌های مختلف پرداخته و از لحظات شادی لذت می‌برند. این شب برای همه یک شب فراموش نشدنی است که هنری با روشن کردن چراغ‌های هاگلمس آن را به یک تجربه خاص و خوش‌یاد مبدل کرده است.

به کارتون Henry Hugglemonster (هنری هاگل مانستر) – فصل 1 – قسمت 22 امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...