کارتون Action Pack (گروه هیجان) – فصل 1 – قسمت 1
در حال بارگذاری...

کارتون Action Pack (گروه هیجان) – فصل 1 – قسمت 1

Action Pack S01E01 Fright at the Museum / Catching Cold

کارتون Action Pack (گروه هیجان) – فصل 1 – قسمت 1: Fright at the Museum / Catching Cold

در اولین اپیزود از کارتون Action Pack با عنوان “وحشت در موزه / سرما خوردن”، ما با اعضای گروه “اکشن پک” آشنا می‌شویم. این گروه شامل چهار کودک قهرمان به نام‌های واتس، رن، کلی و ترینا است. این بچه‌ها توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارند که از آن‌ها به عنوان ابرقهرها بهره‌می‌برند. آن‌ها از این توانایی‌ها برای مقابله با تهدیدهای بزرگ در شهری به نام “هوپ اسپرینگز” استفاده می‌کنند. شهر هوپ اسپرینگز محلی است که از موجودات خیالی و ویژگی‌های جادویی برخوردار است.

در این اپیزود، داستان به دو قسمت تقسیم می‌شود.

قسمت اول: “وحشت در موزه”

داستان از جایی آغاز می‌شود که اعضای Action Pack به موزه‌ای می‌روند که در آن موزه استخوان‌های دایناسورها به نمایش درآمده‌اند. این استخوان‌ها بسیار ارزشمند و مورد توجه دزدانی قرار گرفته‌اند که تصمیم به سرقت از موزه می‌گیرند. اعضای اکشن پک، شامل واتس، رن، کلی و ترینا، باید از توانایی‌های خارق‌العاده‌شان برای متوقف کردن این دزدان پرده بردارند و استخوان‌ها را نجات دهند.

تلاش‌های فراوان اعضای اکشن پک برای دستگیری دزدان موزه باعث وقوع تعدادی از مواجهات مهیج و نشان‌دهنده توانایی‌های خارق‌العاده‌شان می‌شود. آن‌ها باید برای نجات این تاریخی‌ترین اشیاء موزه تلاش کنند.

قسمت دوم: “سرما خوردن”

در قسمت دوم این اپیزود، وقتی “کولد اسنپ” به شهر هوپ اسپرینگز می‌آید، همه چیز تغییر می‌کند. او یک دشمن تازه برای اعضای اکشن پک است. او توانایی منجمدکننده دارد و میتواند باعث یخ زدن شهر شود. اکنون اعضای Action Pack باید از توانایی‌های خارق‌العاده‌شان استفاده کرده و شهر را از تاثیرات منجمدکننده‌ی او نجات دهند. آن‌ها باید با تاکتیک‌های جدیدی برای مقابله با او آماده شوند و نشان دهند که توانایی‌های خارق‌العاده‌شان به نجات شهر هوپ اسپرینگز از یخ تبدیل شده توسط کولد اسنپ کافی است.

از این‌جا به بعد، داستان پر از هیجان و ماجراجویی‌های اعضای اکشن پک برای نجات شهر و مقابله با تهدیدات بزرگتر ادامه خواهد داشت. شما می‌توانید تماشای این مجموعه جذاب را از این نقطه شروع کنید و شاهد پیشرفت داستان و ماجراهای جذاب این گروه از کودکان ابرقهرها باشید.

به کارتون Action Pack (گروه هیجان) – فصل 1 – قسمت 1 امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...