کارتون 64 zoo lane (باغ وحش کوچه 64) – فصل 2 – قسمت 9

Zoo Lane 64, S02E09 The Story of Alan the Aardvark

کارتون 64 zoo lane (باغ وحش کوچه 64) انگلیسی – فصل 2 – قسمت 9:

The Story of Alan the Aardvark

در اپیزود 9 از فصل 2 64 zoo lane (باغ وحش کوچه 64) ، ماجرای علاقه بیش از حد آلن به مورچه‌ها را دنبال می‌کنیم. این علاقه آلن به مورچه‌ها به قدری خسته‌کننده است که سایر حیوانات تصمیم می‌گیرند او را به تعطیلات بفرستند. اما وقتی که مورچه‌ها به طور ناگهانی زیاده‌روی می‌کنند، آنها متوجه می‌شوند که آلن علاقه بیشتری به موسیقی دارد تا مورچه‌ها. با این حال، آلن هنوز هم بوی خوبی از مورچه‌ها دارد و موفق می‌شود موقعیت را نجات دهد.

در این قسمت، آلن به عنوان یک شخصیت با علاقه‌ای محدود به مورچه‌ها تصویر می‌شود. او به قدری علاقه‌مند به مورچه‌ها است که دیگر حیوانات احساس می‌کنند او به آنها مشغول است و نمی‌تواند به دیگر امور توجه کند. این باعث می‌شود که سایر حیوانات تصمیم بگیرند او را بفرستند تا یک تعطیلاتی بگیرد و از آرامش بیشتری برخوردار شود.

اما هنگامی که مورچه‌ها شروع به حمله به باغ‌وحش می‌کنند و به دنبال آشغال‌های غذایی و سایر منابع می‌گردند، آلن متوجه می‌شود که وضعیت جدی است و باید اقدامی انجام دهد. با استفاده از توانایی‌های خود، او متوجه می‌شود که مورچه‌ها به دنبال غذا هستند و این می‌تواند به مشکلاتی برای باغ‌وحش منجر شود. به همین دلیل، آلن تصمیم می‌گیرد از علاقه‌مندی‌های خود به موسیقی استفاده کند و موزیکی را که می‌داند مورچه‌ها را از جایی دور کند.

پس از اینکه آلن متوجه می‌شود که مورچه‌ها به موسیقی حساس هستند و با توجه به علاقه‌مندی‌اش به موسیقی، او موفق می‌شود مورچه‌ها را به سمت دیگری هدایت کند و باغ‌وحش را از حمله مورچه‌ها نجات دهد. به این ترتیب، آلن با اثبات اینکه علاقه او به موسیقی بیشتر از علاقه به مورچه‌ها است، توانسته است روز را نجات دهد و به باغ‌وحش بازگردانده شود.

در این قسمت از انیمیشن باغ وحش کوچه 64 ما شاهد تغییر شخصیت آلن از یک شخصیت تکراری با علاقه به یک مورچه‌ها به یک شخصیت با توانایی‌های متنوع و علاقه به موسیقی هستیم. این قسمت نشان می‌دهد که گاهی اوقات علاقه به یک موضوع مشخص می‌تواند به شخصیت افراد کمک کند تا موقعیت‌های مختلف را بهبود بخشند و موفقیت‌های بزرگی را برای خود به دست آورند.

به کارتون 64 zoo lane (باغ وحش کوچه 64) – فصل 2 – قسمت 9 امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...