کارتون 64 zoo lane (باغ وحش کوچه 64) – فصل 1 – قسمت 10

Zoo Lane 64, S01E10 The Story of Herbert the Warthog

کارتون 64 zoo lane (باغ وحش کوچه 64) انگلیسی – فصل 1 – قسمت 10:

The Story of Herbert the Warthog

در اپیزود 10 از فصل 1 64 zoo lane (باغ وحش کوچه 64) ، داستانی سرگرم‌کننده و پرماجرا درباره حیوانات ساوانا است که از بی‌حوصلگی رنج می‌برند، به خصوص هربرت خوک‌زمینی. هربرت از سر ناامیدی یک سنگ کوچک را با پا لگد می‌زند و صدای خوشایندی می‌شنود. او شروع به ضربه زدن به سنگ‌های مختلف می‌کند و به تدریج یک الگوی ریتمیک می‌سازد. موسیقی اختراع شده است!

زد گورخر با تکان دادن دو کدو به گروه می‌پیوندد. مورچه‌خوار از خرطوم بلند خود به عنوان شیپور استفاده می‌کند. این سه‌نفر از رگینالد شیر می‌پرسند آیا او هم می‌خواهد به آنها بپیوندد، اما رگینالد علاقه‌ای ندارد و می‌خواهد در حالی که چرت می‌زند، تنها باشد. هربرت، زد و مورچه‌خوار کمی دورتر می‌روند و تمرین خود را ادامه می‌دهند. با این حال، رگینالد هنوز هم می‌تواند صدای آنها را بشنود و بسیار عصبانی می‌شود.

حیوانات به تدریج بیشتر و بیشتر از رگینالد دور می‌شوند تا اینکه به آتشفشان قدیمی می‌رسند. روز بعد یک کنسرت در دهانه آتشفشان برنامه‌ریزی شده است. حیوانات از دور و نزدیک آمده‌اند. وقتی گروه شروع به نواختن می‌کند، ردیفی از پرندگان بافنده که بر فراز آتشفشان پرواز می‌کنند، این نغمه جذاب را به خاطر می‌سپارند. آنها هنوز هم وقتی نزدیک رگینالد هستند این نغمه را می‌زنند. حالا شیر واقعاً خشمگین می‌شود! او به سوی آتشفشان می‌رود و در اعتراض غرش می‌کند: “ررررررررررر!”

اما به جای ترساندن حیوانات، غرش رگینالد اثر معکوس دارد: به نظر می‌رسد که به‌طور کامل با موسیقی هماهنگ است. حضار برای رگینالد هیجان‌زده می‌شوند. حالا شیر چاره‌ای ندارد جز اینکه به گروه بپیوندد. کنسرت با موفقیت بزرگی به پایان می‌رسد.

انیمیشن باغ وحش کوچه 64 نه تنها سرگرم‌کننده است بلکه پیام‌های ارزشمندی درباره خلاقیت، همکاری و پذیرش تفاوت‌های دیگران به کودکان منتقل می‌کند. هربرت با اختراع موسیقی از خلاقیت خود استفاده می‌کند و حیوانات دیگر با همکاری یکدیگر لحظات شاد و مفرحی را تجربه می‌کنند. همچنین در این انیمیشن رگینالد می‌آموزد که گاهی اوقات پذیرش تغییرات و پیوستن به دیگران می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و موفقیت‌آمیز باشد.

به کارتون 64 zoo lane (باغ وحش کوچه 64) – فصل 1 – قسمت 10 امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...